A mióma természetes úton történő gyógyítása

2018 december hízás nélkül

Bummel ueber den Weihnachtsmarkt 2011: Gluehweintrinkerinnen v.l.n.r.: Jessica Alker, Romina Piscitello, Alena Kitler und Luisa Zimmermann Veroeffentlichung nur gegen Honorar plus UsSt. Foto und Bildrechte: Martin Weis - Am Kasimir 4 -D-35398 Giessen Kto. 260.005.959 - Sparkasse Giessen - BLZ 513.500.25
0

Hogyan kerüljük el a hízást decemberben?

6 tipp

Decemberben a Hormondiéta által fogyasztásra nem javasolt élelmiszerek szinte elkerülhetetlenek. Több kanál fehér cukrot tartalmazó forralt bor, forró csoki, fehér lisztet tartalmazó sütemények, lángos-félék, sült krumpli az adventi vásári forgatagban bizonyára nálad is „lecsúszik”.  Nézzük milyen módszerekkel lehet ezeknek a „mióma etető”, „ösztrogén dominancia” előidéző élelmiszereknek a hatását némileg ellensúlyozni!

A fenti ételek rengeteg fölösleges kalóriát, de kevés tápanyagot tartalmaznak. A magas glikémiás index miatt az éhségérzetet pedig csak fokozzák. Egy forralt boros, kenyérlángosos este után hazaérkezve könnyen előfordul hogy éhséget érzel! Vajon mi lehet az oka? Mit tehetünk hogy ne együnk este újra?

6 tipp az éhségérzetet kiváltó, ösztrogéndominanciát előidéző ételek ellen

Foto: fnp.de

Ezt a hatást az alacsony glikémiás indexel bíró élelmiszerekkel és a glikémiás indexet csökkentő eljárásokkal tudjuk némileg egyensúlyba hozni.

1. Alacsony GI ételek fogyasztásával csökkenthető az éhségérzet.

Fogyassz este alacsony GI élelmiszereket, bogyós, csonthéjas, citrusféléket, föld felszíne felett termő zöldségeket, föld felszíne felett termő hüvelyeseket. Adventi időszakban ezért mindig legyen ezek valamelyike a hűtőben. Az esti forralt borozás után ha éhséget érzel, nem kell a hűtőből mindent kirámolni. A következő ételek elveszik az éhségérzetet, ezeket fogyaszthatod bűntudat nélkül.

Tipp: Natur csicseri borsó krém, csicseri borsó snack, paszternák chips, lila hagymás csírasaláta (Hormondiéta elkészítési mód szerint nem fúj fel) a kistermelői piacon kapható változatos babfélékből, káposztás sárgarépa saláta, natur yoghurtos szezámmagos cékla-almasaláta, tofus-szezámos ruccola saláta.

2. Főzzük félkeményre a keményítő tartalmú élelmiszereket.

Az elfogyasztott ételben a szénhidrát részecskék mérete befolyásolja a GI-t. Ezért például a sütőtököt nem kell “agyon” sütni. Kevésbé ismert, ritkán használt keményítőtartalmú étel még például az árpagyöngy. Az árpagyöngy a Hormondiéta szerint nagyon egészséges gabonaféle és rendkívül változatos módon lehet elkészíteni.

3. A táplálék rosttartalma csökkenti a glikémiás index értékét.

A rostdús ételek teltségérzést okoznak, mintegy fizikai akadályt képeznek a gyomorban, ezáltal lassítják az enzimek munkáját, az éhségérzetet megszüntetik. Készíts magas rosttartalmú olivás, fokhagymás tönköly snack-et.

4. A fehérjében gazdag ételek csökkentik az együtt fogyasztott ételek glikémiás index értékét.

Itt főleg halról vagy növényi fehérjékről beszélünk. A növényi fehérjében gazdag ételek csökkentik a velük fogyasztott szénhidrátok glikémiás indexét. Tipp: főtt petrezselymes barna rizs, dió, mandula.

5. Rövid ideig főzd az ételeket.

Minél hosszabban főzzük a tésztát és rizst, szénhidrátjuk annál gyorsabban szívódik fel a vérbe. Ez emeli a vércukorszintet, további éhségérzetet okozva. A teljes kiőrlésű tésztafélék, gabona félék maradhatnak picit félkeményre főzve.

6. A savanyú ételek fogyasztása is csökkenti az együtt fogyasztott táplálékok glikémiás index értékét.

Az ételek savassága, savanyúsága csökkenti az együtt fogyasztott szénhidrátok GI-jét. Például két evőkanál friss citromlé akár 30%-kal is csökkentheti a GI-értéket. A salátáknál alkalmazott almaecetes lé és a fermentált zöldségek, savanyúság félék  ugyanilyen hatásúak.

 

Természetes megoldások napról-napra

• a méhmióma növekedésének megfékezése
• az ösztrogén dominancia csökkentése, a hormonegyensúly megteremtése
• a 38+ menstruációs vérzészavarok enyhítése
• a nők rémálmának számító méheltávolítás elkerülése érdekében

Szelíd, mellékhatás nélküli módszerek a Mioma Organic Life 2.0 és Hormondiéta összeállításokban

 

Írjon választ!

Emailcíme mások számára nem látható

négy × öt =

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás