A mióma természetes úton történő gyógyítása

5 női pocak típus

Fotó:cosmo.at
0

Mióma-val, kismedencei gyulladással rendelkező nők körében gyakori probléma a köldök alatt kidudorodó has. A köldök alatti has típus mellett gyakran találkozunk a lufi has, stressz pocak vagy úszógumi jelenséggel. A női pocak típusok életviteli problémát, emésztési rendellenességet jelezhetnek. Ezek hormonális zavarok, nőgyógyászati panaszok kialakulásában is szerepet játszhatnak. A hasi zsírpárnák, kitüremkedések eredete különböző, ennek megfelelően a tőlük való megszabadulás is más-más módon történhet.

 

Fotó:cosmo.at
Fotó:cosmo.at

5 női pocak

1. Köldök alatti pocak

2. A stressz pocak

3.  Az úszógumi pocak

4. Lufi vagy puffadt pocak

5. Mama pocak

 

1. Köldök alatti pocak

A felső has lapos, a köldök alatti terület azonban csúnyán kidudorodik. Köldök alatti hasa lehet karcsú és edzett nőknek is.

Miért alakult ki?
Az alhasi pocakot gyakran okozhatja kismedencei, alhasi gyulladás, egyoldalú táplálkozásból adódó hasi puffadás vagy a belek falán lerakódott méreganyagok. Az alhasi dudor has további feltételezhető oka lehet még a gyors éttermi és félkész ételek valamint az édesség fogyasztás vagy az étkezések közötti nassolás. Köldök alatt dudorodó has esetén a probléma nem a mozgáshiány. Egyes, nem megfelelő mozgásformák (felülések) is alhasi kidudorodást eredményezhetnek.

Hogyan szabadulhatsz meg tőle?
Az emésztőrendszer, a belek falára rárakódott évtizedes ételmaradványok eltávolításával, az alhasi gyulladások felszámolásával. A gerincet megterhelő hasizom erősítő felüléseket mellőzd. A rossz technikával végzett felülések kárt okozhatnak. Felülések helyett végezz hetente egyszer vizi-gimnasztikát. Végezz láb-, has, csípő gyakorlatokat fekvő helyzetben vízben. Végezz otthon fekvő helyzetben könnyű lábemeléseket, kismedencei tornát, hormonjógát, Aviva tornát, Arwen tornát.  A nassolásról sem kell lemondani. Nagyipari édességek és félkész élelmiszerek helyett fogyassz magvakat (mandula, brazil dió, dió, aszalt áfonya, aszalt barack, kókuszchips, banánchips, zöldségchipsek)

 

2. A stressz pocak

A stressz pocak a stresszes életvitel következményeként kialakuló derék és köldök táján felhalmozódott zsír. Keményebb pocak típus mint az úszógumi pocak. A túl sok stressz hormonegyensúly vesztést, ösztrogén dominanciát, alacsonyabb progeszteron szintet eredményez. Az ösztrogén dominancia stressz hassal rendelkezők gyakran gyomor és emésztési problémákra panaszkodnak.

Miért alakult ki?
Sok stresszhatás ér. Túlhajszolt, rendszertelen életet élsz. Kihagysz étkezéseket, vagy túl gyorsan rágás nélkül „bekapod” az ételeket. Levegőt nyelsz, ami megterheli a gyomrot, lassítja az emésztést. Nem jól kezeled a stresszt. Hiányoznak a mindennapokból a stressz mentesítő módszerek.

Hogyan szabadulj meg tőle?
Egy stresszes nap után iktass be este félóra meditálást teljes csendben. Menj sétálni napközben! Pótold a nyugtató hatású B vitaminokat lehetőleg természetes formában. Készíts magad kistermelői piacon vásárolt természetes élelmiszer alapanyagokból készült Hormondiéta ételeket. A meditáció, a természetben végzett gyors léptű gyaloglás, a vizi-gimnasztika, a stressz kezelési technikák elsajátítása (Mioma Organic Life 2.0) mind-mind segítenek a stressz has ledolgozásában.

 

3. Az úszógumi pocak

A has típust két nagy úszógumi forma kitüremkedés jellemzi a köldök felett és alatt. Az úszógumi pocak jóval puhább mint az alhasi dudor has. Szerintem ez a legrondább női has.

Miért alakult ki?
30 év felett az anyagcsere lassulása és a helytelen táplálkozási szokások miatt alakul ki. Ha nagyrészt pizza-t, csokoládét fogyasztasz, mellette ülőmunkát végzel rövid idő alatt kialakulhat ez a ronda úszógumi pocak.

.
Hogyan szabadulj meg tőle?
Az úszógumi pocaktól rendszeresen végzett állóképességi sportokkal szabadulhatsz meg (gyorsléptű gyaloglás, kerékpározás, sífutás). Például hetente 3 alkalommal 45 perc gyaloglás sokat segíthet az úszógumi pocak eltüntetésében. Kerüld az egyszerű, magas GI (Glikémiás Index) szénhidrátokból készült ételeket. Térj át a Hormondiétára!

 

4. Lufi has vagy puffadt has

Ez a hastípus reggel lapos, a nap folyamán egy lufihoz hasonlóan megtelik levegővel, a has középső és alsó része kiemelkedik. Súlyos esetben estére megkeményedik és fájdalmassá válik.

.
Miért alakult ki?
A lufi has valamilyen tápanyag érzékenységet jelez, ez lehet glutén vagy laktóz-érzékenység. A szénsavas italok fogyasztása szintén lufi has kialakulását eredményezi. A stressz szintén hozzájárulhat a lufi has kialakulásához.

Hogyan szabadulj meg tőle?
Mondj le a kávéról, a szénsavas italokról, a gyorséttermi kajákról, a félkész, tartósítószeres mű ételekről. Mellőzd a felfúvódást elősegítő élelmiszereket. Itt nem a hagymára, hanem a light feliratú, puffasztó hatású „műételekre” gondolok. A bab és borsó féléket mindig 4-5 áztató víz leöntése után készítsd el. Így a bab- borsó- lencse ételek nem okoznak felfúvódást. Igyál felfúvódást enyhítő gyógyteákat, erről itt olvashatsz. (ánizs, kömény). Fogyassz könnyű ételeket a Hormondiéta ajánlása szerint. Vedd figyelembe a Tápanyagveszteség főzés során tanulmányban leírtakat és Mioma Organic Life életmódprogram javaslatokat!

 

5. Mama pocak (szülés utáni has)

A mama pocaknál a has alsó és felső izmai lazábbá váltak, mint-ahogy a méh is jóval nagyobb lett. Idő szükséges ahhoz, hogy az eredeti állapot visszaálljon. A has regenerálódás időtartama függ a mama korától. 20-as mamáknál elég a két hónap, 30-as mamáknál a félév, 40-es mamáknál a hasi izmok és a belső nemi szervek regenerálódása akár egy év is lehet. Szoptatás ideje alatt gyaloglás és könnyű úszáson kívül nem szabad más megerőltető mozgásformát végezni.

.
Miért alakult ki?
Terhesség alatt a testszövetek, izmok lazábbá válnak.

Hogyan szabadulj meg tőle?
Bio vagy kistermelői piacon beszerzett természetes alapanyagokból készített friss ételekkel. Alacsony GI (Glikémiás Index) összetett szénhidrátok, glutén-mentes gabonák, zöld leveles növények, természetes, vegyszermentes zöldségek és gyümölcsök a Hormondiéta javaslata szerint. Ásványi anyagokban és vitaminokban gazdag táplálkozás. Ha szükséges pótold a hiányzó vitaminokat adalékanyagmentes vitaminkészítményekkel.

 

További tippek és fortélyok, természetes eszközök, életmód a méh és petefészek egészségének helyreállítása érdekében:

Mioma Organic Life 2.0.

Táplálkozás, receptek, házi módszerek a hormonegyensúly helyreállítása érdekében:

Hormondiéta

 

Forrás:

http://www.agipilates.hu/pocak-atalakito-hadmuvelet-indul-a-tied-melyik-az-5-hastipus-kozul/
http://www.gyorsfogyokura.net/pocakledolgozas-5-has-tipus-5-modszer.html
http://www.focus.de/gesundheit/ratgeber/frauenmedizin/symptome/bauchtypen-test-fuer-frauen-schwangerschaftsbauch-oder-rettungsring-so-werden-sie-den-speck-wieder-los_id_5243027.html

Írjon választ!

Emailcíme mások számára nem látható

15 − 12 =

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás